Traductor

divendres, 26 d’agost del 2016

0

[Tapa contadors de la llum, "new look"]



























Avui us vull ensenyar el new look que li he donat a la tapa dels contadors de la llum.
El que més m'agrada de personalitzar, o re decorar objectes o mobles de casa, és que són peces úniques, però sobretot que són made in home total!. No estalvies gaire, per que la pintura és cara... tot i que més econòmic que un de nou segur. Però la satisfacció d'haver-ho fet un mateix no té preu. És un vici!, ja estic pensant amb el següent projecte...

 Material:

Pintura blanca
Pinzell
Rodet
Paper de vidre suau
Làmines o cartulina per manualitats
Tisores
Segells abecedari o stencil
Llana
  
Procediment:

Primer de tot, treure els claus interiors (els de penjar les claus) i els poms de les portes, per poder treballar millor (si ho requereix).
Per començar, llimar o polir tota la superfície, amb paper de vidre, per eliminar qualsevol imperfecció de la fusta o pintura anterior . Una vegada llimat, passar un drap humit per netejar la pols i poder pintar.
Pintar tant per dins com per fora amb el color escollit. Vaig fer dues capes per que quedés més blanc. Llegir bé les instruccions del pot. El secat per una segona capa, en el meu cas, era de 30 minuts, i secat completament 6 hores. Vaig fer les cantonades i parts de dins amb pinzell, la resta amb rodet, queda millor acabat.
Una vegada sec vaig llimar o polir, amb paper de vidre suau, per aconseguir una mica l'efecte envellit, insistint per les vores. És opcional, tot i que li dona un toc mol bonic, sobretot si ets una mica inexpert/a com jo i vols dissimular algun defecte je je je.
Ara toca la part divertida i creativa... decorar!!!. Busqueu una làmina que us agradi i retalleu-la a mida. Una altre opció, senzilla i amb un resultat fantàstic, és comprar cartolines per manualitats que porten diferents estampats i colors, una monada!.
Amb uns segells d'abecedari vaig ficar un missatge per la part de dins, queda cuqui cuqui ji ji ji. Podeu estampar lletres, formes o el que més us agradi!.
Ja per finalitzar i donar-li un toc personal vaig fer uns "pompons" amb llana, com s'ha fet tota la vida!. AQUÍ us deixo un enllaç amb el pas a pas, per si no sabeu com fer-los.

ABANS DE LA TRANSFORMACIÓ...



DESPRÉS...

 

Hi ha un canvi força notori, oi?. Per ser la primera vegada que faig algo de bricolatge no està gens malament, m'agrada el resultat, estic molt orgullosa.
Té els seus defectes, però dels errors s'aprèn... Voler és poder!.



El món Brico&Deco crea molt addicció! je je je


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les vostres visites i comentaris!